Formulieren
Hieronder vindt u verschillende formulieren die u kunt gebruiken om zich bijvoorbeeld in te schrijven maar ook om herhaalrecepten te bestellen. Komt u er niet uit, neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag.
Hieronder vindt u verschillende formulieren die u kunt gebruiken om zich bijvoorbeeld in te schrijven maar ook om herhaalrecepten te bestellen. Komt u er niet uit, neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag.
Vanwege de zomervakantie is Medisch Centrum Haren van maandag 22 juli t/m vrijdag 9 augustus gesloten. Recepten kunnen niet worden aangevraagd tijdens onze sluitingsweek en email van deze periode zal worden gewist en niet gelezen. Huisartsenpraktijk Hondsrug neemt voor ons waar in geval van spoed of klachten die niet kunnen wachten tot na onze sluitingsweek. Huisartsenpraktijk Hondsrug, dr Rosier & dr v Meer, huisartsen Erasmuslaan 23 A15 te Haren Algemeen nummer: 050 - 406 13 94 SPOED 050 - 406 21 38 Deze waarnemende praktijk is enkel bereikbaar voor spoedeisende zaken en dringende herhaalmedicatie. Er is aldaar mindere bezetting dan normaal gesproken en sprake van waarneming voor 2 praktijken (5.000 patiënten). Voor zaken die kunnen wachten tot na de vakantie graag contact opnemen met Medisch Centrum Haren vanaf maandag 12 augustus. Voor spoedeisende klachten in het weekend of avond/nacht (17.00-08.00 uur), kunt u contact opnemen met Dokters Dienst Groningen: 0900 - 9229 Maandag 12 augustus zijn wij u graag weer van dienst. Het kan na een vakantieperiode erg druk zijn waardoor wachttijden aan telefoon en in wachtkamer fors kunnen oplopen. Mocht u geen spoedeisende klachten of vragen hebben: wilt u ons dan later in die week bellen of mailen? Mvg, Team Medisch Centrum Haren TIP: In verband met telefonische drukte op de maandagochtend (in het bijzonder na een vakantieperiode) adviseren wij u: - of IN DE MIDDAG TE BELLEN - of een andere dag deze week - of contact te zoeken via de mail: assistente@medischcentrumharen.nl Voor het bestellen van herhaalrecepten kunt u op elk tijdstip bellen naar 050-534 45 24 (keuze optie twee) of vul het onderstaande formulier in. Uw herhaal-medicatie kunt u na twee werkdagen ophalen bij uw apotheek. Zowel wij als uw apotheek hebben tijd nodig om uw verzoek te verwerken. Wij adviseren u er op te letten om op tijd uw herhaal-medicatie aan te vragen om hinder en ongemak te voorkomen.
Het werkgebied van Medisch Centrum Haren is: Het gehele gebied van Haren: postcode 9751, 9752, 9753, 9755, 9756 en 9479. Daaromheen liggen een aantal "versterfgebieden" dwz: -als u in dit gebied woont dan kunt u patient bij ons blijven, totdat u verhuist naar elders of tot het einde van uw leven. -verhuist u vanuit Haren naar deze gebieden dan dient u zich bij ons uit te schrijven en in te schrijven bij een huisartspraktijk in dat gebied De noordgrens van het waarneemgebied is de Van Ketwichverschuurlaan en de Goeman Borgesiuslaan. Het gebied van postcode 9728 (Hoornsemeer en Hoornsepark). Het Oostelijk randgebied wordt afgegrensd door de snelweg Groningen – Hoogezand (A7), vanaf Roodehaan tot waar de Borgweg de Rijksweg kruist. Postcode 9723 EA-EG, 9608 PA-TZ en 9609 PA-PD. Het Zuidelijk randgebied is een fictieve horizontale lijn (west-oost) onder Yde, dePunt en Midlaren. Postcode 9494 PA-TZ en 9475 PA-TZ. Het Westelijk randgebied Eelde, Paterswolde, Eelderwolde (inclusief flatNoordwijk) is een versterfgebied. Postcode 9766, 9765 en 9761. Uitgangspunt is dat de huisarts in het geval van spoed binnen 15 minuten een visite moet kunnen uitvoeren. Patiënten die buiten ons postcode gebied vallen worden geadviseerd een andere huisarts te gaan zoeken. Valt u binnen ons gebied (postcode 9751, 9752, 9753, 9755, 9756 of 9479) en wilt u zich inschrijven: vul dan onderstaand formulier zo volledig mogelijk in. Team Medisch Centrum Haren
Gaat u verhuizen of heeft u liever een andere huisarts? Dat is geen probleem, u heeft tenslotte en vrije artsenkeuze! Graag vernemen wij per e-mail aan: assistente@medischcentrumharen.nl: – naar welke huisarts u overgaat – namen en geboortedata van de personen die moeten worden uitgeschreven – in het kort de reden van uw vertrek, Ook als u veranderingen in de verzekerings - of gezinssituatie wilt doorgeven kunt u mailen naar onze assistente. Klachten en verbeteringen Wij staan altijd open voor tips of opmerkingen t.a.v. de praktijkvoering. Bij klachten kunnen we in goed overleg gezamenlijk een oplossing zoeken.
Wij doen ons uiterste best om u respectvol en zorgvuldig van dienst te zijn bij gezondheidsproblemen. Toch kan het voorkomen dat er een keer iets mis gaat. Wanneer u niet tevreden bent over onze zorg dan horen wij dat graag rechtstreeks van u. U kunt ook het (online) formulier invullen en via de mail of post naar ons toe versturen. Graag nemen wij contact met u op om over de kwestie te spreken. Wellicht kunnen we gezamenlijk een oplossing zoeken, het ontevreden gevoel bij u weghalen of voor een volgende keer voorkomen. Wij staan altijd open voor tips of opmerkingen. Aarzel dus niet om contact met ons op te nemen. Komt u er met de huisarts niet uit... Komt u er met de huisarts niet uit, dan kunt u contact opnemen met Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg. Deze organisatie is onafhankelijk en er zijn voor u geen kosten aan verbonden.