Telefonische bereikbaarheid
De telefoon is natuurlijk al tientallen jaren een belangrijk middel voor onze communicatie. Dit moet zo blijven. Persoonlijk contact, eenvoudig een vraag kunnen stellen en snel kunnen schakelen; allemaal zaken die van groot belang zijn voor u en ons team.
Het is lang gebruikelijk geweest dat u ons in de ochtend belde voor het maken van een afspraak. Hier komen wij van terug. We geven onze telefoon en telefonische bereikbaarheid een flinke upgrade. Tijd voor telefonie anno 2022!
Wat betekent telefonie anno 2022 voor onze praktijk?
Telefonie van nu is niet 20 minuten in de wacht staan, maar een afspraak maken en 20 minuten later automatisch teruggebeld worden. Met ons nieuwe telefoonsysteem bepalen bellers zelf of ze wachten op een medewerker, een voicemail inspreken of een terugbelafspraak inplannen.
Op basis van de beschikbaarheid weet het systeem wanneer u teruggebeld kunt worden. Ons nieuwe telefoonsysteem zet deze terugbelactie zelf in, zodat de huisarts u zeker niet vergeet.
Kortom, we gaan werken met een slim systeem! Dit zal even wennen zijn, echter denken wij dat het resulteert in een betere verdeling van de telefonische bereikbaarheid en een snellere afhandeling van telefoonverkeer.
Alle beschikbare functies die we mogelijk in de toekomst gaan inzetten:
- Terugbelafspraak maken
- Wachtrijpositie
- Flexibel bijschakelen
- Belmenu instellen
- Voicemail inspreken
Wat betekent deze verandering voor u?
Onze praktijk zal de gehele dag bereikbaar zijn, u krijgt vaker de huisarts rechtstreeks aan de lijn en u kunt zelf kiezen hoe de afhandeling van uw telefoontje wordt gedaan.
Al deze voordelen zijn natuurlijk mooi, maar we hebben uw hulp nodig. Als u ons belt krijgt u meteen de digitale assistent aan de lijn. Door de vragen die gesteld worden naar wens te beantwoorden, kan ons telefoonsysteem uw verzoek op de juiste manier afhandelden.
We hebben professionele hulp ingeschakeld voor de implementatie van dit nieuwe systeem en we hopen dat we daarmee een soepele overgang bewerkstelligen. Ondervindt u toch problemen? Laat het ons dan weten via het contactformulier of tijdens uw bezoek aan onze praktijk. Wij kunnen aan de hand van uw feedback het systeem beter laten functioneren.